Вітаю Вас, Гість! Реєстрація RSS

ПЕРШИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ КНЕУ

Вівторок, 23.01.2018
Головна » 2012 » Лютий » 13 » Павло Трофімов: Ще раз про реформи.
23:53
Павло Трофімов: Ще раз про реформи.

Для початку викладу сам текст, щоб чітко розуміти, про що йдеться - http://sarkneu.at.ua/propoziciji_kafedram.doc

Думаю, цей документ варто прочитати кожному студенту КНЕУ і задуматися. Задуматися над тим, що дійсно міняти щось потрібно. От тільки яким чином - достеменно не знає ніхто. Перед тим, як писати такі голосні слова, слід задуматись, яка ж вона - мета реформ. Влаштувати з університету режимний об'єкт, де за поворот голови на експрес-опитуванні тебе нагородять нулем? Чи перетворювати студентів на машини з обробки і відтворення інформації? Думаю, що ні.

На мою думку, процес навчання потрібно максимально лібералізувати - тільки в таких умовах студенти почнуть розвиватися творчо. Навіщо зазубрювати товстенні підручники, якщо ця інформація через кілька років просто застаріє? В наш час не проблема знайти потрібну інформацію. Вища освіта, вважаю, повинна навчати, де її шукати і як нею користуватися. Не більше. Основна проблема - невміння виділяти головне. Студенти перечитують по 700 сторінок підручників, пишуть модулі, самостійні, есе, реферати. Але. Здавши іспит, вони для себе так майже нічого не здобувають. "Здав і забув". Далі буде...


Категорія: Про КНЕУ | Переглядів: 391 | Додав: Pavel | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 6
6  
Оцінювання - є одним з китів, на яких базується навчання. Не варто про це забувати.
А ще не варто забувати вираз одного з керівників HH-агенства: "Если сравнить бизнес со скоростной магистралью, то украинское высшее образование дарит, а скорее, продает молодым людям дирижабль". І в таких умовах, коли студент з навчання отримує лиш крихту того, чим він реально зможе користуватися, працюючи за своєю професією, збільшувати навантаження??? surprised НАВІЩО?

5  
Дискусія передбачена саме для перенесенні теорії на практику. Щоб студенти бачили практичне застосування всього про що написано в книзі.

4  
Ми пропонуємо за дискусію не ставити бали тому що:
1. передбачено під час семінару 2 альтернативних види контролю за яких перевірять і оцінять КОЖНОГО студента . в будь-якому випадку завжди буде можливість отримати бали.
2. в більшості випадків семінар перетворюється в "зароблялівку" балів, а студенти прийшли в університет, щоб отримати знання. Вибачте, але переказати книжку ми можемо і вдома самі. А ось дискутувати і отримувати реальні професійні навички можна в університеті, завдяки спілкуванню з викладачами та студентами, які також навчаються.
3. Коли студент виходить і читає з листочка або з книжки "відповідь" то інші студенти не можуть отримати з цього щось корисне, оскільки відкрити книжку і самі можуть вдома або поки хтось бубонить*

3  
За дискусії не передбачені бали тому, що:
по-перше, не всі вміють дискутувати і потрібно вчитися. Не можна оцінювати людину тільки за тим, на скільки вона була обдарована здібностями, вмінням вести дискусію
по-друге, викладач впродовж дискусії повинен бути об'єктивним.
Проте після дискусії відбувається написання есе. Саме думки, що були висловлені під час дискусії можуть стати "пищей" для написання есе. Тут навіть вимальовується плюс для студентів, які до семінару не готувалися. Вони впродовж дискусії все-таки пізнають хоча б частину навчального матеріалу і зможуть непогано написати есе. В розвинених країнах есе є досить поширеною формою контролю знань студентів.

2  
...і саме для її вирішення розробники пропонують "Викладач дає проблемне питання, для відповіді на яке потрібно володіти теоретичними знаннями, прочитати додаткові джерела і мислити творчо" Одночасно із цим "За це вид роботи бали не ставляться." НОНСЕНС! wacko
А ще "Питання в есе повинні вимагати знання теоретичних основ, творчого підходу та додатково опрацьованої літератури. "
При цьому згадаймо кількість сторінок у деяких підручниках. Згадали?

1  
Якщо уважно прочитати ці пропозиції, то там зазубрювання виділяється як одна з проблем. І саме для її вирішення потрібно ставити студентам творчі питання

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]