Вітаю Вас, Гість! Реєстрація RSS

ПЕРШИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ КНЕУ

Вівторок, 17.10.2017
Головна » 2012 » Лютий » 12 » Пропозиція щодо проекту реформи про покращення навчального процесу в КНЕУ.
19:26
Пропозиція щодо проекту реформи про покращення навчального процесу в КНЕУ.
Питання щодо реформи покращення навчального процесу в КНЕУ, які написали нащі коллеги – активісти, вже є давно болючим для мене та для моїх колег.
Я, як людина яка працює в нашій організаціїї майже с самого початку, в силах тверезо оцінити цю реформу. І на мою думку її можно охарактерезувати одним словом - утопія. Я не хочу образити людей хто створив цей проект. Я спілкувався з ними неоднорозово, але компромісу ми знайти не змогли Потрібно розуміти всі особливості нашого вузу і викладачів, які в ньому працюють і треба розуміти, що у більщості з них є своя система ведення практичних занять та лекцій. І жоден з них не захочить змінювати механізм який і так працює добре. Я думаю що цю реформу можна втілювати лише в ті предмети де у викладачів не має своєї читкої налагодженої системи ведення учбових занять. І проект повинен носити дорадчий характер а не вимусовий.
Такі реформи потрібно робити потрошку, а не одним ударом блискавки.
Тому я пропоную:
Реформу підписувати у ректора потрібно. Після чого розповсюдити цей проект серед студентів університету (по факультетам) та дізнатися їхні думки(зробити анкетування).
Якщо результати анкетування будуть не дуже "оптимістичні," тобто приблизно 50/50, то ці реформи можемо запропонувати лише тим кафедрам і лише на ті дисципліни, які в ньому реально потребують. І ця реформа буде нести чисто дорадчій характер!

Інший варіант - якщо студенти вирішать що ці реформи є повним абсурдом, то ми збираємо результати їх анкетування, та офіційно проголошуємо що дана реформа не знайшла свого відобраення в очах студенцтва, та ми її анулюємо.

Ттретій варіант. Студенти майже одноголсно підтримують реформу. Тоді реформа в повному обсязі реалізується в життя.

При умові, що анкетуванняне не буде проведно серед студентів, перед втіленням реформи у життя, то САР ФЕтаУ - буде змушений відмовитись від реалізації даної реформи на факультеті(за рішенням більшості голосів членів САР ФЕтаУ). Я висловлював думку членів САР свого факультету, та лише є людиною яка захищає та представляє їх інтереси.
З повагою, Заніздра Сергій.
Категорія: Про КНЕУ | Переглядів: 3703 | Додав: serg | Рейтинг: 3.2/6
Всього коментарів: 11
11  
Я цілком підтримую думку про те, що КНЕУ потрібні зміни.
Для мене дуже важливо, щоб студенти могли достойно конкурувати на ринку праці, а також змогли, завдяки якісно отриманим знанням, реалізувати мрії багатьох людей
Під час розробки відповідних пропозицій були присутні представники САР кожного факультету, а також проводились консультації різних професорів, які викладали в інших країнах. Також ми консультувались із випускником Оксфорду. Ми враховували досвід кращих університетів світу. Тому наші пропозиції апріорі не можуть бути поганими для студентів.
Зрозумійте, що існує велика проблема з тим, що в університеті ми вчимо теорію, але не бачимо практичного застосування наших знань, а потім, коли випускники шукають собі роботу, то їх ніхто не бере, оскільки не має досвіду. А якій організації цікаво витрачати час на роз'яснення практичного матеріалу

10  
Сергію, вибачте, але я "тверезо оцінюю" Ваш коментар і переконаний, що ми з Вами не спрацюємось.
Вибачте, але мені Ваш "фейс" що висить на стенді, ні про що не говорить

8  
Я погоджуюсь з Сергієм про те що даний текст реформи є досить абстрактним і в багатьох його проявах утопічним. Ніхто не проти реформ аби покращити освіту, ніхто не проти аби рівень навчального процесу зростав та у перспективі нічим не постувався тому ж Оксфорду і всі ми розуміємо що для цього треба працювати. Але, на мою думку, якщо ми як члени САР дійсно беремо на себе відповідальність і представлямо інтереси студентів,то і їх думку треба враховувати. А тому,вважаю, було б доречним оприлюднити для широкого загалу і висунити на всезагальне студенстьке обговорення і доробку данного проекту. Зміни безперечно потрібні,проте вони мають бути реалістичними і дієвими. А механізму дії більшості змін,передбачених в даному проекті особисто я не бачу.

7  
Сергію, якщо Ви навчаєтесь на державних установах, то маєте знати, що іноді уряду необхідно приймати непопулярні рішення задля покращення економічної ситуації
КНЕУ - провідний ДВНЗ України і тому мктоди навчання теж мають відповідати провідним стандартам
не можна 105 років викладати однаково
час змін настав

9  
Шановний анонім, взаголі то потрібно підписуватись під соєю думкою, а потім вже казати про час змін.
Дуже цікаво звідки у Вас особиста інформація про мене, але я Ваз можу запевнити, що є достатньо непоганим студентом своєї кафедри і володію теоретичними засобами управління держави.
Казати дуже легко. Якщо у Вас є конструктивні ідеї на рахунок позитивних змін, буду радий бачити Вас у своій команді. З радістю навчусь у вас як потрібно робити "зміни"
Бо мабуть я за 2 строки перебуваючи на своій посаді не навчився....
Контактна інформація є на стенді факультету. Хоча я думаю що для Вас не є проблемою знайти мій телефон.

4  
Шановний Заніздра Сергій, Ви пригадуете, щоб будь-які коли-небудь реформи в світі проводились разом з опитуванням людей?

5  
Так можливо Ви до такого звикли і Вам це подобається? На превеликий жаль, мої життєві принципи не дозволяють мовчати коли таке відбувається...

1  
По-перше, щодо фрази "у більщості з них є своя система ведення практичних занять та лекцій". Дійсно, за ЗУ "Про вищу освіту" викладач є вільним у виборі методів викладання. Проте у викладачів немає бути своєї особливої системи, система має бути одна, уніфікована і відповідати системі, яка діє за кордоном, а саме в країнах-учасницях Болонського процесу, учасником якого є і наш ВНЗ., хоча б для того, об наш диплом визнавався в світі. До речі, при розробці даного проекту досліджувався навчальний процес Оксфордського університету.
По-друге, на мою думку, компромісу не було досягнуто через те, що ви представляєте різні групи інтересів. На мій превеликий жаль, одна з сторін переслідує інтереси звичайного студента -"халявщика". Але в даному питанні, як і в будь-яких інших Студентська академічна рада має представляти інтереси всієї студентського громади, адже саме їй випала честь нести звання "студентська".
По-третє, з приводу того, щоб запитати думку студентів. Дані пропозиції розроблялися такими ж звичайними, смертними студентами, представниками усіх факультетів, які так само вчаться, готуються до занять і зазнають усіх переваг і недоліків системи навчання в КНЕУ.
По-четверте, мені незрозуміло звідки взялася думка про примусовий характер. Даний проект несе назву "Пропозиції комісії з питань підвищення якості освіти Студентської академічної ради щодо вдосконалення навчального процесу".
По-п'яте, САР ФЕтаУ не може "відмовитися від реалізації даної реформи на факультеті", оскільки пропозиції втілюватимуться в життя не членами САР ФЕтаУ, а викладачами. До речі, декан ФЕтаУ А. П. Наливайко також схвально оцінив реформи, висловивши це моєму заступнику Ользі Криворучко, студентці факультету економіки та управління.
І якщо вже говорити про те, що голова факультету відмовляється, то є голова університету. Кожен пакет пропзицій надійде кафедру за моїм підписом, це було передбачене з самого початку.
По-шосте, що означає реформу підписувати потрібно? Якщо як людина, " яка працює в нашій організації майже с самого початку" ти не є достатньо компетентним у даній процедурі або просто неуважно прочитав мого листа, то не треба свої здогадки про те, що ніби-то ми щось підписуємо у ректора випускати на огляд студентів. У моєму листі до членів САР університету від 8 лютого було сказано , що ректор їх "перегляне ще раз (раніше він з ними був ознайомлений і схвально оцінив) і вони будуть рознесені на кафедри". У даному питання ректор дає нам поради, не вказує що роботи, а що ні.
В команді слабкіші завжди повинні тягнутися до сильніших, тому університету потрібно орієнтуватися на сильніших і на тих, хто вміє думати або навчити тих, хто не вміє, думати, а не створити умови для вдосконалення їх здібностей "подлизнуть", "порешать", "подмазать".
----------------------------------------
З повагою,
голова Студентської академічної ради
Саркісян Маріне

2  
Я не буду розводити дебати на показ усім. Авжешь, я можу довго сперичатися на рахунок Вашої думки, на рахунок моєї "компітентності", передставництва різних груп інтересів, тощо, але я під час своєї роботи в САР,я зарекомендував себе як людина яка не буде переходити на особисте з із - за суперечок з якими ми з вами зіштовхуємся під час роботи.
Якщо Ви згадали про нормативну базу то я хочу нагадати, що ми живемо в країні з демократичним видом правління. Тому кожен має право на свою думку. Так побудован світ що думки людей можуть бути різними. І це нормально.
Я не виступаю в даній ситуації людиною яка хоче стати блоком по відношенню до даного питання. Тим паче дану реформу підтримують ректор і декан мого факультету, до думки яких я завжди прислухаюся, так як вони є мудрі люди і працюють в системі осівіти набагато довше ніж ми з вами.
Я просто виступаю певним нагадуванням законності та дотриманням політичного устрої країни в якої ми живемо.
Якщо САР - демократична організація, яка дотримується принципів законності, я закликаю Вас провести опитування серед студенцтва на рахунок данної реформи. Я думаю що студенти мають повне право ознайомитись з її змістом, і ми не в праві лишати їх данної можливості.
Я лише керівник підрозділу нашої організації, під назвою факультет, та мої прохання зовсім не обовязкові до виконання.
Чи прислухаватись - Ваше право.
Всі інші питання пропоную обговорити в особистій формі.
З повагою, голова САР ФЕтаУ, Заніздра Сергій.

3  
Звісно, що кожен має право на особисту думку, свободу слова, вибору тощо. Але коли людина є, як би це пафосно не звучало, народним обранцем, її думка набуває іншого сенсу.

6  
"...народним обранцем, її думка набуває іншого сенсу."
Без коментарів.....

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]