Вітаю Вас, Гість! Реєстрація RSS

ПЕРШИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ КНЕУ

Неділя, 19.11.2017
[ Нові повідомлення · Учасники · Правила форуму · Пошук · RSS ]
Сторінка 1 з 212»
Форум » Форум САР » Навчання » SOS!!! Нагальні проблеми у навчальній діяльності! (Про наболіле...)
SOS!!! Нагальні проблеми у навчальній діяльності!
PavelДата: Четвер, 18.03.2010, 00:30 | Повідомлення # 1
Генералісимус
Група: Администраторы
Повідомлень: 27
Репутація: 2
Статус: Offline
У цьому топіку форуму пропоную викладати найбільш гострі проблеми, що стосуються навчальної діяльності, з якими Ви стикаєтеся у нашому університеті.
 
AnetkaДата: Вівторок, 23.03.2010, 17:21 | Повідомлення # 2
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
система оцінювання 50 на 50, на мою думку, не є ефективною! Пояснюю це тим, що студенти за таку обмежену кількість семінарів невзмозі набрати максимальну кількість балів до допуску. Гострою проблемою є заборона заробляти бали на консультаціях, чим ситуація ще більше загострюється!!Таким чином студент знаходиться у безвихідді! Часто просто починає забивати на навчання! пропоную ввести систесу "автоматів"! тоді зявиться додатковий стимул для навчання!!
 
MokonaДата: Середа, 24.03.2010, 01:07 | Повідомлення # 3
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Особисто мені і ще багатьом студентам неприйнятна саме накопичувальна система оцінювання знань. За часів оцінювання "середній бал" було набагато простіше і зручніше як студентам так і викладачам. З нововведеннями все перевернулось з ніг на голову!
Якщо на семінарі не відповідаєщ то це 0 і ти вже не маєш шансів отримати таку бажану високу оцінку. Не кожен може відповісти на семінарі лише через брак часу. І викладачі вже потім на ІКР не бажають приймати тему семінару, хоча повинні. Треба це вирішувати...
 
MiriadaДата: Середа, 24.03.2010, 21:50 | Повідомлення # 4
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Особисто я вважаю, що потрібно впровадити автомати!Це можна обгрунтувати декількома причинами:
1. з"являється стимул до більш успішного навчання! ok
2. оцінка стає більш "правдивою", тому що студент із автоматом працював ПРОТЯГОМ СЕМЕСТРУ і отримав свою гарантовану оцінку, а коли йдеш на екзамен і не знаеш, що тобі попаде: можеш вивчити все - і тобі випаде те, що ти погано пом"ятаєш!
3.підвищиться загальна успішність!Тобто студент, який оцінюється за теперішньою системою, може отримати допуск 20б, а на екзамені списати на 40б, і загалом отримати трійку. А так потенціально будуть намагатися( ну ті, хто вчаться на добре) отримати автомати, якщо навіть вони і не отримають, то вони напружено працюватимуть протягом семестру! book
Ще одну річ, яку б я хотіла підкреслити, це те що не завжи викладач пояснює ефективно студентам. Чи всі студенти на стількі "тупі", що не можуть зрозуміти матеріал.Тому на консультації до цього ж виклача не має сенсу ходити. Якщо звернутись до лектора - то добре, що він працює в вашому корпусі, а буває й так що деякі лише приїжджають відчитати лекції. І що тоді робити?Репетитор??Я гадаю, що не кожен студент може собі дозволити це...Самопідготовка??У теоріїї правила вивчити можна, але на практиці бувають свої ньюанси...
Ці всі "проблемки" потрібно ліквідовувати..
 
MokonaДата: Середа, 24.03.2010, 23:59 | Повідомлення # 5
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Я підтримую Miriadu, ситуацію з автоматами булоб краще відновити) Бо різні ситуації бувають, от наприклад особисто у мене. Зараз я навчаюсь на 1 курсі але вже відчула ту напругу і гіркоту сессії. Я цілий семестр напружено працювала, особливо з історії держави і права, отримала найвищий бал(50) за семестр, а от на екзамені трапилась така собі неприємність, перенервувала, бо це третій екзамен був, весь матеріал перемішався, хоча я його досконало знала, і нажаль не отримала тієї бажаної оцінки. То ж я за автомат)

А також щодо зацікавлення студентів до присутності на семінарах та засвоєння теми. Я б пропонувала викладачам влаштовувати колоквіуми, бесіді, дискусії, а не просте опитування, якісь практичні завдання у вигляді кросвордів. Наприклад один викладач просив нас відвідати виставку, переглянути фільм, чи ще щось в тому дусі і на базі того вже висвітлювати тему семінару, особисто я вважаю це цікавим і вважаю що це не буде зайвим в нашому університеті

 
AnetkaДата: Четвер, 25.03.2010, 13:45 | Повідомлення # 6
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 4
Репутація: 0
Статус: Offline
підтримую опонентів щодо автоматів!
а ще, на мою думку, було б доречно дати можливість переобрати вибіркові дисципліну, якщо не набралася група, а не опрацьовувати весь матеріал семестру самостійно, а потім писать модуль на 50 балів!

а ще я чула, що хочуть зробити, щоб 25% дициплін студенти обиралі самостійно!

 
дмитрійовичДата: Неділя, 28.03.2010, 20:56 | Повідомлення # 7
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
1. Було б добре дати студентам право обирати ту кількість дисциплін, якими студент прагне опанувати,
як це практикується на Заході!!!!!!!
 
НастяДата: П`ятниця, 02.04.2010, 17:16 | Повідомлення # 8
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
відчувається конструктивізм від Miriada...
наданий момент автомати-найболючіше питання кнеу...будемо намагатися вирішити
 
MokonaДата: Четвер, 08.04.2010, 02:28 | Повідомлення # 9
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Почитала новини сайту, я вражена новою системою оцінювання, мені здається вона просто чудова!
50 за семестр і 60 за екзамен, немає слів)
 
ВитольдоДата: Вівторок, 04.05.2010, 03:08 | Повідомлення # 10
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Ребята, видели пример билета по ин. языку? Это ж полный ... даже для спецгруппы это нелегко, про остальных я вообще молчу... Почему мы должны сдавать предмет, который два года вообще не изучали?
 
НастяДата: П`ятниця, 14.05.2010, 18:06 | Повідомлення # 11
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Витольдо, бачили і вже працюємо АКТИВНО над цим. Думаю доб’ємся поставлених цілей!!!
 
CeibhfhionnДата: Середа, 02.06.2010, 23:27 | Повідомлення # 12
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 3
Репутація: 0
Статус: Offline
Інколи, під час навчального семестру, на кафедрах постійно змінюється шкала оцінювання студентів,
і ще викладачі ставлять, наприклад, за індивідуальні роботи, над котрими ми працюємо цілий семестр, по 1 балу, і практично нереально набрати допуск
Це залежить від кафедр чи від викладача?
 
MokonaДата: Четвер, 10.06.2010, 16:06 | Повідомлення # 13
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 5
Репутація: 0
Статус: Offline
Привет всем,
у нас тут проблемка с оцениванием экзамена по социологии (1 курс, юрфак) вопросов по нововведению 6 но они оцениваються в !50! баллов вместо 60, и преподователь говорит что мол 60 никто не ставит.
Как быть? можно ли как то повлиять на оценивание данного экзамена? Так как эти 10 баллов могут спасти кому то "жизнь".
 
AlexanderMalakhovДата: Неділя, 03.10.2010, 18:11 | Повідомлення # 14
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 1
Репутація: 0
Статус: Offline
Поддерживаю всех, я тоже считаю что введение автоматов улучшит качество учёбы !!
 
AndrewДата: Середа, 06.10.2010, 11:55 | Повідомлення # 15
Рядовий
Група: Пользователи
Повідомлень: 9
Репутація: 0
Статус: Offline
Введениа автоматов повысит средний балл - преподавателю легче оценку наперед поставить повыше, чем работы париться проверять. Но администрация категорически против автоматов - так можно и втихаря за денюжку нужным людям ставить. А так у нас тотальный контроль, электронные журналы закрывают от редактирования - и ловят преподавателей, которые троечникам резко пятерки ставят.

Додано (06.10.2010, 13:46)
---------------------------------------------
Mokona,
Все можно - даже нужно. Жалуйтесь на преподавателя за нарушения порядка оценивания знаний в КНЭУ. Вы ж юристы - порядок на внутреннем сайте, там все четко написано. Жалобу можно подписать от имени САР. И фамилию не стесняйтесь писать преподавателя. Хотя - в данном случае уже поздно.

Додано (06.10.2010, 13:50)
---------------------------------------------
Ceibhfhionn,
Это зависит от всех. В первую очередь - от студентов, которые позволяют ездить по ушам. Для того и создали САР - чтоб такие вопросы решать. Порядок принимается по университету, а потом программы должны переделывать на кафедрах. Есть сроки и т.п. Вот и обеспечивайте общественный контроль.
Сорри за русский - у меня тут укр букв нет.

Додано (06.10.2010, 13:55)
---------------------------------------------
Mokona,
Насчет кроссвордов и прочего. Это конечно - круто, но за это не доплачивают, то есть преподаватели внедряют такие методы на голом энтузиазме (или из-под палки).
Еще два слова по поводу автоматов. Теоретически считается - что практические занятия и экзамен реализуют разные компетенции студентов, то есть не дублируют друг друга. Потому одно другого не заменяет. Практически - конечно, бывает по-разному. Но - главное - я писал выше, боятся злоупотреблений.

 
Форум » Форум САР » Навчання » SOS!!! Нагальні проблеми у навчальній діяльності! (Про наболіле...)
Сторінка 1 з 212»
Пошук: