Гарна ідея. Я б лише поширив трохи - "викладача та співробітника КНЕУ". Бо - виходить - охоронцю або методисту з деканату на кодекс честі начхати...
Може - я і неправий, але маю пару зауважень:
"Критика викладачем успішності студента з певної дисципліни має бути конфиденційною" - це як? поза аудиторією зустрічатись та оголошувати оцінки персонально? якась тут думка, певно закладена - але я її не бачу.
"Викладач повинен не лише глибоко володіти теоретичним матеріалом з певного предмету, але й брати активну участь у виховному процесі в Університеті, співпрацюючи зі студентами у позанавчальний час." - я знаю, є такий інститут кураторства, але кураторам окремо гроші платять... Викладач, як особа наймана - повинен робити все, що слід за контрактом, кодекс честі тут ні до чого... Це ж стосується права отримувати заохочення за сумлінну працю.
А от право на "дисциплінарні засоби впливу, задля дотримання порядку на навчальному занятті" - це що таке? які дисциплінарні засоби? У куток можна поставити? Варто розтлумачити. Які "засоби" (заходи?) - та ще й подумати - а чи здатні такі засоби дотримати порядок на занятті взагалі... А то доходить до курйозів - студент викладача, до того ж - жінку, натрилітери (буквально) послав, викладач студента вигнав, студент повертається через 5 хвилин з підписом ддекана на заяві "дозволяю присутність".
Ну і кодекс нагадує декларацію - багато загальних красивих слів. Щось хочеться конкретне - про дрес-код, про охайний вигляд викладача. Про використання "Ви" замість "Ти" у спілкуванні. Ще можна подумати...
Я б ще додав про несумісність сприянню списуванню та використанню студентами нечесних форм отримання оцінок. Об*єктивність та неупередженість до студента в залежності від статі, віку,
І знову - хто і як забезпечує контроль над виконанням Кодексу? Треба десь розписати процедуру.
І цікаво побочити робочі кодекси ВИШів, про які згадується у презентації. Може - ми велосипед винаходимо? Додано (06.10.2010, 14:00)
---------------------------------------------
Еще можно подумать вставить в кодекс норму о языке общения. Допустим - уважать язык собеседника и отвечать по-возможности на языке инициатора разговора. А не - спрашивают на русском а отвечают на украинском и наоборот. Выглядит некрасиво. Язык общения во время занятий - государственный, это где-то и так есть в нормативных актах.