Вітаю Вас, Гість! Реєстрація RSS

ПЕРШИЙ ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПОРТАЛ КНЕУ

П`ятниця, 26.04.2024
Головна » 2012 » Березень » 13
З метою поглиблення професійної орієнтації економістів-маркетологів, Факультетом управління персоналом та маркетингу, Кафедрою маркетингу та Студентською академічною радою ФУПтаМ, заплановано проведення серії лекцій присвячених організації маркетингу та загальним питанням управління на вітчизняних підприємствах. Запрошуються всі охочі та небайдужі!

20 березня, 13.15, 132 ауд.
Прогнозування попиту
Дмитро Фомін (Procter & Gamble) розповість як такі гіганти, як Procter & Gamble, здійснюють прогнозування попиту на свою продукцію, і для чого потрібно це робити.

22 березня, 13.15, 132 ауд.
Мотивація
Мілена Шиманська (Procter & Gamble) розповість про одну з головних функцій управління - мотивації, які її види використовують в Procter & Gamble і як це впливає на співробітників.

27 березня, 13.15, 132 ауд.
Сучасні моделі брендингу
Василь Доронін (ARTLAB Industries) розповість про сучасні моделі брендингу, як нин ... Читати далі »
Переглядів: 799 | Додав: Pavel | Дата: 13.03.2012 | Коментарі (1)

15 березня (четвер) початок 11:40. Конференц-зал (І корпус КНЕУ). В програмі заходу:

- 11:45 лекція американського професора Ph.D. Jenny Tripses на тему: «Leadership: Developing Self And Organizations In A Changing World» («ЛІДЕРСТВО: РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙ В МІНЛИВОМУ СВІТІ»)

- 13:15 презентація стипендіальн ... Читати далі »

Переглядів: 810 | Додав: Pavel | Дата: 13.03.2012 | Коментарі (0)

Компанія  "Ернст енд Янг” та Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана організовують зустрічі студентів з працівниками найвищого рівня в "Ернст енд Янг” - партнерами компанії. 
Раз на два місяці студенти зможуть зустрітися на території КНЕУ в неформальній обстановці з партнерами різних відділів - аудиту, податково-юридичного, супроводу транзакцій. Під час "Кави з партнером” студенти зможуть обговорити актуальні проблеми у відповідних сферах, дізнатися історії успіху молодих партнерів компанії, почути від професіоналів їхні секрети кар'єрного зростання та особистого розвитку.
На "Каву з партнером” запрошуємо студентів 3-5 курсів Київського національного економічного університету ім. В. Гетьмана, які мають велике бажання розширити свої знання в обраній сфері та поспілкуватися з успішними представниками компанії.
 Кількість місць на кожну зустріч обмежена. ... Читати далі »

Переглядів: 826 | Додав: Pavel | Дата: 13.03.2012 | Коментарі (0)

Компанія Apple готує до випуску планшетний комп'ютер iPad з діагоналлю сенсорного дисплея 7,85 дюйма. 

Гаджет отримає екран з IPS-матрицею і вузькою рамкою. Швидше за все, Apple не стане застосовувати панель Retina, що дозволить знизити вартість комп'ютера.

Вартість зменшеної моделі iPad становитиме 250-300 доларів. Це дозволить компанії охопити сегмент ринку, в якому наразі домінують Android-пристрої.

Нагадаємо, 16 березня у США, Канаді, Франції, Великобританії, Німеччині та Японії стартує продаж iPad третього покоління.

Планшет, обладнаний 9,7-дюймовим дисплеєм Retina з роздільною здатністю 2048 на 1536 пікселів, буде коштувати від 500 доларів (з 16 Гб флеш-пам'яті і без інтегрованого модуля 3G/4G).
Переглядів: 678 | Додав: Pavel | Дата: 13.03.2012 | Коментарі (0)