З метою поглиблення професійної орієнтації економістів-маркетологів, Факультетом управління персоналом та маркетингу, Кафедрою маркетингу та Студентською академічною радою ФУПтаМ, заплановано проведення серії лекцій присвячених організації маркетингу та загальним питанням управління на вітчизняних підприємствах. Запрошуються всі охочі та небайдужі!
20 березня, 13.15, 132 ауд.
Прогнозування попиту
Дмитро Фомін (Procter & Gamble) розповість як такі гіганти, як Procter & Gamble, здійснюють прогнозування попиту на свою продукцію, і для чого потрібно це робити.
22 березня, 13.15, 132 ауд.
Мотивація
Мілена Шиманська (Procter & Gamble) розповість про одну з головних функцій управління - мотивації, які її види використовують в Procter & Gamble і як це впливає на співробітників.
27 березня, 13.15, 132 ауд.
Сучасні моделі брендингу
Василь Доронін (ARTLAB Industries) розповість про сучасні моделі брендингу, як нин
...
Читати далі »