Жоден із
українських вищих навчальних закладів не увійшов до рейтингу Топ-100 світових
вузів за рівнем репутації, складеного британською газетою "The Times"
(Higher Education).
У рейтингу продовжують лідирувати американські
виші - їх у сотні 44. На другому місці, за кількістю навчальних закладів,
опинилася Британія. Утім, у порівнянні із минулим роком британських вишів стало
менше на 2 заклади.
Перші
шість позицій залишилися незмінними у порівнянні із 2011-им роком. Перше місце
посів Гарвардський Університет (США), друге місце дісталося Массачусетському
Інституту технологій (США), на третій позиції опинився Кембридж
(Великобританія), четверта сходинка - Стенфордський університет (США), п'яте
місце - Каліфорнійський університет у Берклі (США) і завершує першу шістку
Оксфорд (Великобританія).
Зазначимо, що
окрім США та Британії до першої десятки увійшов Університет Токіо (Японія). А у
списку із перших 50-ти вишів представлені також університети Сінгапуру, Канади,
Німеччини, Австралії, Китаю та Швейцарії.
...
Читати далі »
Переглядів:
750
|
Додав:
Pavel
|
Дата:
15.03.2012
|
|
Столичний активіст-дизайнер Ігор Скляревський знайшов спосіб полегшити життя киянам
та гостям міста. Чоловік розробив макети з туристичного ознакування для
столиці. Скляревський пропонує карти, вказівники, інформаційні носії та вуличні
показчики, виконані на коричневому тлі з зеленим обрамленням. За словами автора
проектів такою, систему туристичного ознакування побачать сьогодні на художній
раді в Головному управлінні архітектури Києва.
"Це розробляється як
взаємопов’язана система, яка включатиме туристичну, вуличну, транспорту
навігацію, розроблену в єдиному стилі та за єдиною логікою. І головне, ці
складові "знатимуть" одна про іншу і будуть посилатися одна на
іншу", - сказав Скляревський у коментарі "Українській правді.
Київ".
Він додав, що так
само, як і схему столичного метро, розробив вказівники з власної ініціативи.
"Це моя
приватна ініціатива. Мені цю роботу ніхто не замовляв, але я її готовий віддати
місту безкоштовно. 14 березня я презентував розробки на художній секції
Головного управління архітектури. Їхнє рішення буде відомо пізніше", -
сказав Скляревський.
...
Читати далі »
Переглядів:
1235
|
Додав:
Pavel
|
Дата:
15.03.2012
|
|
Міжнародна
організація JCI Youth в рамках свого проекту StepUp надає Вам можливість познайомитися з
найбільшими компаніями України, їх діяльністю, дізнатися про процес прийняття
на роботу, особливі вимоги до своїх кандидатів!
21 березня Ви матимете чудову нагоду поспілкуватися з
представниками відділу персоналу компанії SuninBev! Вони
нададуть корисну інформацію про свої відділах, актуальні вакансії, умови
роботи, вимоги до своїх співробітників і кандидатів, корпоративну і соціальну
відповідальність, про можливість подальшого саморозвитку, приведуть Вам
приклади з реального життя!
Місце проведення: КНЕУ
...
Читати далі »
Переглядів:
957
|
Додав:
Pavel
|
Дата:
15.03.2012
|
|
Школа Рекламних Технологій запрошує рекламістів і маркетологів, креаторів ікопірайтерів, а так само співробітників агентств і клієнтів на майстер-клас, на якому Ви дізнаєтесь:
• Як зробити медіа-носій «смачним»
для клієнта
• Кому і як продавати «нестандарти»
• Фішки рулять. Хочете відпочивати на Багамах -
шукайте фішки
• 10 «не» в роботі
з клієнтами
Лектор: Доріс Кастійо Мендоса, професійний коуч, бізнес-тренер, маркетолог, висококласний фахівець в сфері продажів, переговорів,
комунікацій та презентацій. Професійний досвід роботи в рекламі і продажах більше
10 років. Автор багатьох публікацій в журналах «Експерт», «Діловий вісник
України», «Единственная», «VIVA».
...
Читати далі »
Переглядів:
859
|
Додав:
Pavel
|
Дата:
15.03.2012
|
| |